10 oktoober 2011

"Muumitroll ja sabaga täht"

Meie mõtteid teatrietendusest:
  • Mulle meeldis terve etendus. See oli vahva ja lõbus.
  • Mulle meeldis, kuidas Piisamrott tordi sisse istus. Aga kõige rohkem see, et nad Piripiiga üles leidsid. Lõpp oli ka hästi lahe.
  • Mulle meeldis, kuidas Muumitrollid musitasid; kallistamine oli ka lahe.
  • Mulle meeldis, kuidas muumitroll võitles mürgitaimega ja Piripiiga päästis ning kuidas Sniff rääkis professoriga.
  • Mulle meeldis, kuidas Nuuskmõmmik viskas Muumile noa.
  • Mulle meeldis, kuidas professor kõndis ja rääkis.
  • Mulle meeldis see koht, kui sõbrad auku kukkusid ja Koduvana nad välja aitas.
  • Mulle meeldis see koht kui Muumitroll ja Sniff köie pärast kaklesid.
  • Mulle meeldis see koht, kui sabaga täht alla langes.
SAIME TORED TEATRIELAMUSE!